torsdag den 10. marts 2016

Lidt rester til huer og sygdom

Så kan jeg både sy huer til storebror og lillebror...:-)


Mønsteret er fra Ottobre 4/2012 og er lavet af rester af transformers stoffet og rester af stoffet, jeg brugte til blusen, jeg viste den anden dag.

Vi er lidt nogle skarn her i familien, fordi vi går ofte sygdom forbi, men denne gang ramte det. Først yngste skud på stammen og halvandet døgn senere ramte det mig. Og ca et døgn senere ramte det min mand og ældstesønnen. Så mandag var alle hjemme og i forskellige stadier af omgangssyge...så menuen bestod primært af yoghurt ;-) Vi er så rimeligt ovenpå igen alle mand, men yngstemanden er fortsat lidt ved siden af sig selv, dvs. pylrer og bryder pludseligt i gråd. Afviser indimellem mad og sover dårligt....sååååå...gætter på tænder, men man ved jo aldrig med de små - de kan jo ligesom ikke sige hvad der er galt ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...