torsdag den 12. november 2015

Ninjago perler....

Med inspiration fra Pia har vi lavet denne uro til værelset. Under hver af ninjaerne er der en afbildning af deres kræfter, men bettemanden syntes også den grønne ninja skulle have én, så vi har forsøgt os med en  spinjitzu.


Der bliver ikke produceret det helt store på den kreative front, for lillebror er i en periode, hvor der ammes en del og mange vågne timer. Men mon ikke snart der kommer noget og flere indlæg...og så skal I se mit smukke strikketøj, som jeg snart er færdig med, da jeg strikker mens jeg ammer :-)

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er den fin :) nu vil min søn også have én under den grønne ninja :D kh Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er godt vi kan inspirere hinanden :-D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...