søndag den 18. oktober 2015

Kids Month...accessories

Søde nevøen havde fødselsdag og han er helt vild med traktorer og maskiner generelt....så han skulle da have lidt accessories :-)




Huerne er lavet i enkelt jersey og med mønster fra Ottobre 4/2012.

Elefanthuen er lavet vendbar og efter eget mønster, som du kan finde en DIY til her. Normalt laver jeg den lidt længere, men der var simpelthen ikke mere stof.

Jeg havde planer og har købt ind til både en sengerand og ny vadesæk, som jeg også har en DIY på her, som jeg ville lave i en mellemstørrelse....men det må komme senere. Vi har holdt barnedåb og derefter ferie - så jeg har simpelthen ikke haft den tid jeg havde håbet på :-)


4 kommentarer:

  1. Er nød til at høre hvor det blå traktorstof er fra Anne...

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan få det ved stofdepotet, men jeg købte det ved fabricroad, men de har udsolgt....

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...