tirsdag den 6. oktober 2015

Kids month - børneværelset...

Storebror skal til fødselsdag imorgen sammen med børnehaven og der er ikke tradition for gaver - andet end hjemmelavede gaver. De er for nyligt flyttet i hus og vi har derfor kreeret en uro til det nye værelse i perler.





Det er et skud i tågen, om hun er til Frost (men ok, der er de fleste små piger, så det er ikke så vildt et sats). Der er masser af tutorials, DIY, youtube videoer og lignende på nettet. Jeg hjælper med at placere øjne og lave kanter, mens sønnike fylder ud med perler. Snefnuggene er freestylet :-)

12 kommentarer:

  1. Sikke en fin ide..... og helt unik.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have...unik ved jeg ikke, men meget sjov at lave :-)

      Slet
  2. Hvor er den bare fin - og ja hvilken lille pige er ikke vild med frost/Elsa.

    Kh Maria (min-mors-mirakler.blogspot.dk)

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker og ja det er de fleste piger vist har eg hørt :-)

      Slet
  3. Hvor er det en fin gave. Og ja en pige i den alder, der skulle Frost vist være et hit ☺️

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også et hit, så det er jo dejligt med en glad modtager :-)

      Slet
  4. Sikke en god gave! Jeg er faktisk lidt vild med ideen med, at de eneste gaver er hjemmelavede gaver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det syntes jeg også var meget fint...som pædagogen jeg snakkede med sagde: "De havde en vane fordi der var nogle som ikke havde penge til at give gaver, men alle havde mulighed for at lave en tegning eller lignende "

      Slet
  5. En rigtig fin gave :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det syntes vi også og modtageren blev glad :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...