tirsdag den 13. oktober 2015

Ja man skal jo være praktisk og ferie...

Som jeg har vist her og her, så er min fodbeklædning normalt i den pæne ende med høje hæle. Men når jeg nu skal trave rundt med barnevognen, så er det måske ikke det mest praktiske, så jeg har købt nye sko/støvler. Det er Gabor og lækre læder sneakersstøvler.


Kravet var at de skulle være hurtige at stikke i og gode i regnvejr....:-)

Vi har i weekenden afholdt barnedåb for lillebror og det var en dejlig dag. Vi holder ferie i denne uge og skal et visit til svigerforældrene. Så mon ikke det kommer indlæg om accessories senere på ugen :-)

Håber du nyder din ferie, hvis du er så heldig :-)

4 kommentarer:

  1. De er da bare så fede - hmmmm.... de kunne godt være lige det jeg mangler, render næsten altid i converse men de er bare ikke særligt smarte her i det våde efterår - jeg må vist ud at prøve :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sålen er bedre end i converse og ja bestemt bedre til at holde regn ude :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...