onsdag den 30. september 2015

To-do ta-da status og projekt nr. 13

Jeg havde optimistisk håbet på at være færdig med min marapytta jakke, men havde dog skrevet på listen, at jeg blot skulle komme længere med den. Jeg havde, sidst jeg lavede et indlæg, quiltet alle delene. Så cirka midt i september måned fik jeg lavet kantbåndet (jeg har lavet det selv i samme stof som jakken). Og her de sidste dage, har jeg fået syet jakken sammen.

Så status er: mangler at sy kantbånd på og lommer :-)


Ja jakken passer ikke lige til outfittet, men det skulle lige gå lidt hurtigt :-)

Jeg nåede hele  min to-do liste og er ganske tilfreds :-) Hvis du vil se alle mine kreationer, så kan du blot klikke på "etiketten" to-do ta-da.

12 kommentarer:

  1. EJ hvor er du sej.. du nåede i mål med alle punkter.. Den bliver godt nok flot den jakke.. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. takker....ja jeg glæder mig også til at se det færdige resultat :-)

      Slet
  2. Den bliver super flot, den jakke :) og sejt, at du nåede hele listen!

    SvarSlet
    Svar
    1. tak skal du have...er også selv tilfreds med at nå listen :-)

      Slet
  3. Jeg synes, den er rigtig fin!

    Hatten af for at du nåede gennem hele din liste! Godt gået!

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker...og ja det var dejligt at nå listen :-)

      Slet
  4. Den bliver SÅ flot den jakke! og hvor er du sej at nå helt i mål med alle punkter :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber virkelig også at jakken lever op til mine forventninger :-)

      Slet
  5. Du lever sandelig op til dit blognavn ;-) super godt gået. Og lækker jakke!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg forsøger da i hvert fald at leve op til navnet ;-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...