søndag den 27. september 2015

To-do ta-da projekt nr. 9

Jeg skulle afprøve et mønster fra Ottobre 2/2014 til voksnecog det er hermed gjort :-)

Stoffet er købt ved krøl.dk og er et forsøg på at være lidt mere modig med stof til mig selv (altså med mønster).






Jeg er generelt godt tilfreds med pasformen (dog ikke det ekstra fedtdepot, der stadig sidder på maven efter fødsel og som ikke klæder kjolen). Den kan dog ikke ammes i og vil derfor først blive brugt når jeg er færdig med at amme, men så en mønsteret jo afprøvet. Den er ret nem at sy og sidder godt :-)


To-do listen ser nu således ud:

* Lave min marapyttajakke færdig eller i hvert fald komme længere med den
* Vandfaldskjole
* Kjole efter nyt møn
ster
* 2 enkeltlagshuer og 2 dobbeltlags
* 3 langærmet bodyer i str. 74
* 2 bukser i str. 68* 2 bukser i str. 56
* 2 heldragter i str. 56



4 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...