torsdag den 24. september 2015

To-do ta-da projekt nr. 7 - body

Så har jeg fået kreeret en body  str. 74 med lange ærmer i det smukkeste stof med papegøjer :-) Mønsteret er fra Ottobre 1/2012 - dog uden stolpelukning foran, men istedet lukning ved skulder.








Jeg kan godt lide farver og denne er på kanten til at være mere piget end unisex, men den er så flot og så har jeg forsøgt mig med marineblå kanter....manden har sagt god for den :-)

* Lave min marapyttajakke færdig eller i hvert fald komme længere med den
* Vandfaldskjole
* Kjole efter nyt mønster
* 2 enkeltlagshuer og 2 dobbeltlags
* 3 langærmet bodyer i str. 74
* 2 bukser i str. 68* 2 bukser i str. 56
* 2 heldragter i str. 56

12 kommentarer:

  1. Hvor er du kommet langt med din liste! Og super flot body endnu engang! Jeg ville ikke have nogen som helst problemer med at bruge den til en dreng. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg forsøger mig med en næsten færdig liste, men indlæggene bliver lidt tætpakket ;-) Ja jeg syntes også at den går, men tror da nogle vil mene det er pigestof ;-)

      Slet
  2. Ej hvor er den flot.. og med et par blå bukser og en blå savlesmæk, så er den da fin drenget.. ;o) tilbehør kan jo gøre meget

    SvarSlet
    Svar
    1. Tænkte det samme, så har købt ind af ribstoffet til at lave et par bukser af :-)

      Slet
  3. Den er så lækker i farverne, lige til at komme godt humør af.

    Din liste er godtnok blevet mindre, men september er jo også snart forbi

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja farverne er fantastiske :-) Jeg håber på at kunne strege alt undtagen marapyttajakken :-)

      Slet
  4. Hold da op, hvor er den flot.

    SvarSlet
  5. Hvor er den flot :-) Du er da blevet rigtig gode venner med din Coverlock!

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker...ja er rigtig gode venner med båndfolderen og ribstoffet fra stof og stil...men som oplægning har jeg stadig lidt problemer ;-)

      Slet
  6. Superflot body - jeg er imponeret over dine afslutninger og i det hele taget det at sy bodystokings... jeg har forsøgt... og stoppede igen ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er selvfølgelig nemmere med en coverstitch maskine, men jeg har også en DIY der gennemgår syningen af en body ;-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...