mandag den 28. september 2015

to-do ta-da projekt nr. 10...jeg skal jo lige nå at vise de sidste ting :-)

Endnu en lækker body er kommet ud genne maskinerne i str. 74 og mønsteret er som altid Ottobre 1/2012. Stoffet er købt ved krøl.dk og det var simpelthen bare så sødt, så jeg måtte købe. Igen er det til den pigede side af unisex skalaen, men tror nu lillebror alligevel kommer i den :-)







Jeg har fået købt noget rib idag, så måske om jeg når min liste :-)

To-do listen ser nu således ud:

* Lave min marapyttajakke færdig eller i hvert fald komme længere med den* Vandfaldskjole* Kjole efter nyt mønster* 2 enkeltlagshuer og 2 dobbeltlags* 3 langærmet bodyer i str. 74* 2 bukser i str. 68* 2 bukser i str. 56


* 2 heldragter i str. 56

14 kommentarer:

  1. Den er sød, om stoffet er piget eller ej det er jo op til de øjne som ser der

    SvarSlet
  2. Så fin den er - den passer da også til en dreng!
    Jeg ville i hvert fald gerne putte mine drenge i den - omend de nok ville brokke sig over størrelse:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg satser også på at en dreng godt kan bruge den ellers må han jo klage engang når han bliver stor nok til det :-)

      Slet
  3. Hvor er den bare flot, Anne - og den er da totalt sej til en bette gut :-)))

    SvarSlet
  4. SKØNT stof, og sikke en fin body som er kommet ud af det fine stof :-D
    Du skal da nok kunne nå din to do liste! :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er så fint noget stof og er da også selv ret godt tilfreds ed bodyen :-)

      Slet
  5. Hold op hvor er den bare sød! Fantastisk stof. Det er i det hele taget nogle meget fine body'er du laver :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak for rosen og ja de er noget fedt stof :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...