onsdag den 16. september 2015

To-do ta-da projekt 5 - kjole til mig selv

Som du kan se her er denne kjole lavet mange gange før, men jeg elsker den og der skal jo nye til, når de gamle går i stykker.

Det smukke stof er købt ved krøl stoffer og er SÅ smukt - faldt for det  med det samme jeg så det. Det er indkøbt lige efter jul, men jeg har først fået kjolen kreeret nu. Den er lavet ud fra overdelen fra onion 6014 mønster og så blot forlænget til kjole. Den er desuden syet ind med indsnit i lænden.






Og en lille praktisk note....der kan ammes i den :-)
Så ser listen således ud:

* Lave min marapyttajakke færdig eller i hvert fald komme længere med den* Vandfaldskjole* Kjole efter nyt mønster* 2 enkeltlagshuer og 2 dobbeltlags* 3 langærmet bodyer i str. 74* 2 bukser i str. 68
* 2 bukser i str. 56* 2 heldragter i str. 56

23 kommentarer:

  1. Så fin..... Hvor er du bare dygtig og "lever" da fuldt op til dit "Krea-navn"

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja jeg prøver da at leve op til det :-)

      Slet
  2. Så flot! Er helt vild med stofvalget, så smukt :)

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare flot, både model og stofvalg

    SvarSlet
  4. Den er da flot, skønt stof og model

    SvarSlet
  5. Wow sikke et smukt stof!
    Det blev da en rigtig flot kjole :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja stoffet er jo nærmest det der bærer kjolen :-)

      Slet
  6. Det er virkelig noget flot stof!! Kjolen er rigtig sød!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var heller ikke i tvivl om at jeg måtte købe noget stof, da jeg så det ;-)

      Slet
  7. Hvor er den bare SMUKE, Anne - vidunderligt stof :-) Og den ser bare så behagelig og blød ud; smart at den er 'amme-venlig' ;-) God weekend til dig og dine <3

    SvarSlet
    Svar
    1. SMUK, skulle der stå...der skal vist mere kaffe indenbords her ;-///

      Slet
    2. Den er virkelig også behagelig at have på og praktisk med muligheden for at amme...

      Slet
  8. Måske jeg skulle kaste mig ud i sådan en.. trænger sådan til at få noget mere ammevenligt tøj ! Og den er godt nok fin :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er ret nem at sy og lidt pænere end så meget andet ammetøj ;-)

      Slet
  9. Flot kjole.
    Jeg har også stoffet liggende men har endnu ikke kunne finde det rigtig projekt til det.
    Tak for inspiration, dejligt at se det omsat til noget :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja nogle gange skal man inspireres til brug af stof ;-) Så måske ender det med en kjole...

      Slet
  10. Ja, det er et smukt stof, og en flot enkel kjole, hvor det kommer til sin ret :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja syntes også at stoffet er velvalgt til kjolen ;-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...