fredag den 11. september 2015

To-do ta-da 3. projekt

Jeg havde allerede klippet til bukser og skrevet listen, men så så jeg dette stof i Stof2000 og tænkte at det ville være skønt til bukser....så disse er udenfor listen :-)

Jeg elsker dette mønster fra Ottobre 1/2012, da det sidder pænt og passer godt til en blenumse :-) Jeg har lavet dem i str. 68 og str. 74.





Det kan indimellem være svært at finde tid til syning, når dagene stadig har meget lidt struktur og så har jeg også en tendens til at overlocke alting først og derefter skifte farve på symaskinen til detaljer.

10 kommentarer:

  1. Manglende struktur og så får du alligevel lavet ting, der IKKE er på listen - altså, Anne-dame; det er da ikke for sjov, at du kalder din blog Fru Flittig! ;-) Sejt.
    Skønne bløde og behagelige babybukser...mmmm!

    SvarSlet
    Svar
    1. Lad os nu se om jeg når min liste eller om jeg overspringshandler og laver andre ting :-)

      Slet
  2. Hvor er de bare fine :) og tak for fiffet med overlock og så detaljerne på symaskinen :) jeg har ikke helt vænnet mig til at have en overlocker endnu, men ja, den teknik må være ret tidssparende :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Når det hele er klippet, så går det hurtigt med at fræse det igennem overlockeren :-)

      Slet
  3. Hvor er de flotte. Og ja produktiv.

    SvarSlet
  4. De er super søde og perfekt til blenumse. Jeg kører selv i det højeste overtræt-gear og alligevel sidder jeg ved maskinen i stedet for af hvile mig. Det er så svært at lade være når der endelig er ro :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kender det godt, men forsøger at begrænse mig lidt og tage det med ro ;-)

      Slet
  5. De er skønne, dem må jeg da vist lave hvis de er så gode til blemåswr

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg syntes i hvert fald at de er super til blenumser :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...