fredag den 25. september 2015

endnu en body (to-do ta-da nr. 8)

Stoffet var så lækkert, så det måtte blive til noget tøj til lillemanden. En body (mønsteret er fra Ottobre 1/2012) i str. 74.

Jeg er alene hjemme med drengene til lørdag eftermiddag, så det bliver nok ikke til så meget syning og desuden har jeg fundet ud af at jeg mangler en lyserød rib for at kunne færdiggøre den ene heldragt...hmm når jeg det mon i september...?







Syntes simpelthen trykket er så fint, men lidt til den lyse side til os blege mennesker, men håber den marineblå kant kan bløde lidt op for det.

* Lave min marapyttajakke færdig eller i hvert fald komme længere med den
* Vandfaldskjole
* Kjole efter nyt mønster
* 2 enkeltlagshuer og 2 dobbeltlags
* 3 langærmet bodyer i str. 74
* 2 bukser i str. 68* 2 bukser i str. 56
* 2 heldragter i str. 56

16 kommentarer:

  1. Som du da kan!!!!....... Skønt stof du har fundet til den lille body.....

    SvarSlet
  2. Sikke meget du har fået lavet

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg forsøger da i hvert fald at være effektiv...

      Slet
  3. Hvor er den kær, er vild med stoffet :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  4. Du får godt nok nået meget. Og endnu en skøn body. Og er absolut enig i at printet er skønt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg forsøger at nå det meste af min liste :-)

      Slet
  5. Hvor er det noget skønt stof til en Body, og du har da virkeligt nået meget på din liste.

    SvarSlet
    Svar
    1. Syntes også selv trykket passede til en body...

      Slet
  6. Du er simpelthen brand-god til at finde fine stoffer! OG til at sy OG til at få noget kørt igennem maskinen!

    SvarSlet
  7. Hvor handler du de fine stoffer henne med papegøje og tiger?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har købt ved krøl.dk, men er bange for at de ikke har mere...:-(

      Slet
  8. Ja, det er et fint stof :-) Og sikke meget du har nået . Pyt med om du når det hele :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh lidt konkurrencemenneske er man vel også selvom man konkurrerer med sig selv :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...