onsdag den 2. september 2015

1. projekt i to-do ta-da

Min kære nevø er en flittig bruger af tøj jeg har kreeret - enten fordi han ønsker sig det i gave eller fordi hans mor bestiller noget. Denne gang lød den på en bestilling af 2 huer i enkelt lag jersey og 2 huer i dobbelt lag jersey. Så var der frit slag med stof...




Listen er nu:

* Lave min marapyttajakke færdig eller i hvert fald komme længere med den* Vandfaldskjole* Kjole efter nyt mønster* 2 enkeltlagshuer og 2 dobbeltlags* 3 langærmet bodyer i str. 74* 2 bukser i str. 68* Heldragt str. 68* 2 bukser i str. 56* 2 heldragter i str. 56* ....det kan være jeg finder på mere eller jeg ikke når det hele :-)

13 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fede, Anne! Skønne farver og mønstre - og vidunderligt at din nevø er så glad for de klæder, du skaber (det forstår jeg nu godt!). Hvilket mønster har du brugt?
    KH Lilly

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har brugt et mønster fra Ottobre 4/2012 som er tilpasset, da den ikke skulle være baggy...:-)

      Slet
  2. Sikke nogle flotte huer.. Det kan være at jeg skal have et par huer på to-do listen i oktober.. ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker...ja huer og elefanthuen bliver det syet hvert år her i huset :-)

      Slet
  3. Super fine :-)
    Må være skønt at kunne strege 2 ting fra to do listen.
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det føles godt, men selvom de stod som et punkt, var det jo et forholdsvist hurtigt punkt :-)

      Slet
  4. Fede stoffer du har brugt! Jeg tænker da også pludselig, at der måske skulle stå huer til drengene på min liste :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og ja det er relativt nemt og en god måde at bruge rester :-)

      Slet
  5. Hvor er de flotte. Så er han efterårs klar :-))
    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker...ja et sæt til børnehaven og et sæt derhjemme :-)

      Slet
  6. Sikke nogle lækre ting! Det er nogle fede stoffer, du bruger!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det og ja syntes selv det er fede stoffer og tilfredsstillende at få det brugt op :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...