søndag den 23. august 2015

Kan du gætte hvad jeg er gået igang med?

Jeg har virkeligt længe overvejet at jeg gerne ville afsted og sy sådan én, men det har aldrig lige passet. Jeg har heller ikke fundet det perfekte stof. Så pludseligt blev mønsteret til salg og jeg fandt det perfekte stof....så er man jo forpligtet til at sy én. Hvad skal jeg sy???



Jeg ved godt at det er et stort arbejde og jeg tænker at jeg blot må tage lidt ad gange i lillebrors lure og se hvornår jeg er færdig :-) Men nøj hvor jeg glæder mig til at se den færdig.

6 kommentarer:

  1. Er det en Marapytta jakke...

    SvarSlet
  2. Det er jo en marapytta jakke :-) tror jeg...

    SvarSlet
  3. Uh hvor spændende. Ja, dt må være Marapytte. Jeg har syet Megan-kjole fra Kærlighed Ved Første Sting i det stof. Er så smukt synes jeg :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er smukt og lækkert stof...er helt ked af at jeg ikke købte mere :-)

      Slet
  4. Ser flot og spændende ud! Mon det er en jakke eller en vest??? Glæder mig i alle fald til at se det endelige resultat - og håber, at du får lidt 'sammenhængende' tid ved symaskinen ;-) KH L

    SvarSlet
  5. Marapyttajakke som der bliver gættet...:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...