søndag den 30. august 2015

jeg deltager i to-do ta-da måned

Der er blevet sat gang i et tema i september måned og du kan læse mere om det samt se hvem der deltager her. Det udspringer af en længerevarende snak om at der er blevet mere stille i blogland og instagram og lignende tjenester får mere fokus. Så for at lave lidt gang i den og få fokus tilbage på de kreative blogs, så er der sat gang i dette tema....og der skal jeg da være med.
Min liste ser således ud, hvor nyt stof jeg har fået hjem bliver brugt og noget gammelt stof bliver brugt op :-)

* Lave min marapyttajakke færdig eller i hvert fald komme længere med den
* Vandfaldskjole
* Kjole efter nyt mønster
* 2 enkeltlagshuer og 2 dobbeltlags
* 3 langærmet bodyer i str. 74
* 2 bukser i str. 68
* Heldragt str. 68
* 2 bukser i str. 56
* 2 heldragter i str. 56
* ....det kan være jeg finder på mere eller jeg ikke når det hele :-)




12 kommentarer:

  1. Sikke en spændende liste du har fået lavet :-)
    Glæder mig til at se om du når alle punkter.
    Kh Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ogå spændt på om jeg når listen...:-)

      Slet
  2. Glæder mig SÅ meget til at følge med rundt omkring :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også lige tilmeldt mig som læser ved de deltagende blogs :-)

      Slet
  3. Glæder mig til at se de smukke stofstykker omdannet til tøj

    SvarSlet
  4. Skøn liste.
    Glæder mig til at se de færdige projekter, især Marapytta jakken. Og hvis den ikke bliver færdig, så må jeg jo bare blive ved med at kigge med hos dig :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber også at jeg bliver færdig med den eller i hvert fald langt med den :-)

      Slet
  5. Dejligt at du vil deltage.. og sikke nogle spændende projekter..

    SvarSlet
  6. Det er altid fedt med motivation...:-)

    SvarSlet
  7. skønt du er med på en omgang todo og jeg kan se du har en tada .. det er skønt :-)

    SvarSlet
  8. Åh, der kommer da rigtig gang i symaskinen hjemme hos dig. Så mange fine ting, Der var engang, hvor den også snurrede flittigt herhjemme. Måske det er ved at være tid til at finde maskinen frem igen.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...