lørdag den 15. august 2015

Det strikkede tæppe...nu med lidt bedre billeder :-)

Hverdagen er ved at være tilbage og vi har nu haft den første uge på rigtig barsel (dvs. manden har været på arbejde og storebror har været i børnehave). Det går rigtigt godt og vi er så småt ved at etablere en hverdag, så vidt det nu er muligt med en lille dreng på 4 uger.

Jeg har været lidt kreativ i den første tid af lillebrors liv og jeg har nogle ting jeg endnu ikke rigtigt har fået vist ordentligt. Først til det færdige tæppe.




Tæppet måler ca. 100x70 cm og er blevet lige som det skulle. Jeg bliver helt sikkert glad for det til efterår/vinter :-)

12 kommentarer:

  1. Jeg er VILD med det tæppe, Anne! :-)))) Skønne farver! Det bliver man da glad i låget af at kigge på!
    Dejligt at hverdagen fungerer og I trives - fortsat rigtig god barsel herfra - KH Lilly

    SvarSlet
    Svar
    1. Her i huset skal der gerne farver på, så der bliver dejligt med liv :-)

      Slet
  2. Det er bare så fint! Og perfekt dag at vise en smuk regnbue frem :) sådan nogle bliver man så glad af :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja idag kunne der godt have været nogle flere regnbuer, for så betød det at solen var kommet frem :-)

      Slet
  3. Hvor er det blevet flot :-) jeg er vild med det farvespil det giver. Det kommer til at live så flot op på en vinter gråvejrsdag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker...ja det kommer til at lyse dejligt op ;-)

      Slet
  4. Hvor er det bare fint! Jeg er vild med farverne, og du strikker bare så jævnt!

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak...min mor siger st jeg holder helt forkert på pindene, men det virker :-)

      Slet
  5. Hvor er det et fantastisk tæppe. Jeg bliver helt glad af at kigge på det.

    SvarSlet
  6. Det er et superflot tæppe - ligesom de andre er jeg også vild med farverne :-D Jeg oplever også at være enormt glad for de tæpper jeg har hæklet, - de kommer til at være med os i mange år :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak...elsker at sætte farver sammen :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...