torsdag den 9. juli 2015

Haremsshorts til mig...

Jeg har før syet disse haremsshorts og de er super lækre at bruge, så der skulle laves nogle nye. De er lavet efter denne DIY og er super nemme at sy. Stoffet er lidt tungere på disse end de forrige, men til gengæld så smyger stoffet sig på en anden måde fordi stoffet er så blødt.

Shortsene er blevet reserveret i skabet til at have med på sygehuset til efter fødsel, for de er drønbehagelige at have på og kan bruges som gravid og forhåbentligt snart ikke-gravid. Terminen var i tirsdags og der sker ikke det store, men skal til jordemoder idag, så må vi se hvad hun siger. Gik 10 dage over sidste gang og fik et relativt stort barn (57 cm & 4180g), så der er snak om at barnet denne gang helst ikke skal blive så stort...nu må vi se...




Beklager billedkvaliteten, men det er ret svært at tage billeder af sig selv og især sådanne shorts.

8 kommentarer:

  1. De er monster fede og ser bare SUUUUPER behagelige ud - godt du har fået lavet et passende outfit :-) Hvor spændende at det snart sker (selvom han lader vente på sig!) - glæder mig meget til at høre mere, og så ønsker jeg dig alt det bedste - håber det bliver en fantastisk fødsel for både mor og den lille ny, og at alt går vel :-) KH Lilly

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja indtil videre bliver det en vægtscanning imorgen for at afgøre lillebrors størrelse lidt mere sikkert ;-)

      Slet
  2. Pøj pøj med fødslen.
    Super flotte bukser

    SvarSlet
  3. Super fedt stof :-) Held og lykke med det hele :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Stoffet var egentligt tiltænkt en kjole, men nu blev det shorts istedet :-)

      Slet
  4. Uha utålmodigheden må være ved at melde sig. Jeg er selv ret utålmodig selv om der er godt en uge endnu... Og sikke lækre bukser! Jeg er også ved st sy shorts og bukser til mig selv til bagefter. Venter dog med at hæfte elastikken, hoftebredden er jo lidt usikker post-gravid ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg brugte blot mine andre haremsshorts som målestok for ribben :-) Ja utålmodigheden vokser en del tilsidst :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...