lørdag den 27. juni 2015

En køredragt/heldragt...eller hvad man nu kalder den

Jeg har tidligere vist denne dragt her og her, hvor jeg har lavet dem på bestilling. Syntes de var så fine, så besluttede at jeg også skulle lave én til den kommende baby. Den er ret nem at sy og får et perfekt finish med coverstitchen :-)

Mønsteret er fra Ottobre 4/2012, str. er en 62 og stoffet faldt jeg pladask for ved stofdepotet. Indvendigt er der er koksgrå tyk jersey og pandastoffet er en tynd isoli.

Som billederne nok også viser, så kan jeg godt lide farver og er ikke helt så traditionel med hvilke farver en dreng kan bruge - her bruges alle farver undtagen lyserød og lilla :-)







11 kommentarer:

  1. Hvor er den bare skøn. Og som altid - smukt syet:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja man bliver helt glad i låget af at kigge på den og tak for rosen :-)

      Slet
  2. Hvor er den flot. Jeg er vild med din farve kombi :-) Og coverstichen gir da bare et perfekt resultat.

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker...ja der skulle også en helt speciel trådfarve til kanterne, men det ser super ud :-)

      Slet
  3. Ej hvor er den bare lækker. Vildt fedt stof

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker....og ja stoffet er skønt :-)

      Slet
  4. Den er virkelig fin! Dejligt med glade farver og fedt, at du ikke kun vil klæde drengene i blåt og grønt! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og ja glade farver til en lille ny :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...