onsdag den 27. maj 2015

Så er der klippet til den helt store guldmedalje

De seneste måneder har der ikke været meget aktivitet - grundet kvalme og træthed. Så jeg har mest vist stof frem som jeg har købt til diverse projekter. Min barsel startede kristihimmelfartsdag med familiehygge og forskellige gøremål. Nu er jeg kommet igennem klippebunken og skal så snart til at sy, men I skal da lige have et sneak peak :-)


Der er klippet til badeforhæng, babysengetøj, et net, haremsbukser, vendbar jakke, bukser, heldragt, shorts, t-shirt, bluse, hue, shorts, heldragt, bukser, køredragt, bluse og bluse.
Og så har jeg nogle ting der allerede er klippet til, men endnu ikke færdigsyet....så mon ikke jeg får lidt at tage fat på.

12 kommentarer:

  1. sikke en masse ting du har fået klippet og gjort klar. Jeg er ikke så god til det med at nøjes med at klippe, men tænker, at jeg må øve mig i det, for egentlig meget rart, at det bare er klar til at gå igang med :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Grunden til at jeg denne gang har klippet så meget er for at spare lidt på trådskiftning på maskinerne, så det bliver lidt mere effektivt :-)

      Slet
  2. det ser skønt ud.. jeg har faktisk lige lovet mig selv, at jeg ikke skal klippe så meget af gangen. for pludselig vil jeg hellere sy noget andet og så når noget af det at blive for småt.. :o) men lidt må jeg gerne klippe

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også første gang jeg har klippet så meget, men har nu stor tiltro til at jeg får dette hele syet :-)

      Slet
  3. Sikken en dejlig bunke! God fornøjelse :) det gælder jo om at nå det, mens baby stadig ligger nogenlunde stille og der er "automatfodring" på inde i maven :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er præcis også min prioritering, men jeg slapper nu også af :-)

      Slet
  4. Spændende at se hvad du får syet ud af det. Jeg klipper også tit flere ting af gangen, så der er processen lidt hurtigere. Men er også påpasselig med at klippe for meget, for når sjældent alt det jeg vil, og pludselig er børnene vokset en størrelse, eller der er bare andre ting jeg hellere vil sy :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg plejer at være god til at få det syet, så indtil videre samler jeg ikke på ikke færdige projekter og har heller ikke misset en størrelse...så har tiltro til at jeg nok skal få det syet ;-)

      Slet
  5. Hvor spændende :-) Jeg glæder mig til af se de færdige resultater :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der kommer også snart nogle færdige resultater :-)

      Slet
  6. Yay! Du får travlt - bliver spændende at se de færdige ting :-) God arbejdslyst! KH L

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker....ej ikke mere travlt end hvad jeg har lyst til :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...