torsdag den 16. april 2015

Hvad kan man når man stadig har kvalme....

ja her er det desværre ikke syning der er energi til, men lidt strikkerier foran fjernsynet på de gode dage kan det da blive til...



Jeg har valgt at lave en "regnbue"stribe fra sand over grå og blå, videre til grøn og tilsidst over i gul og karry. Er ganske godt tilfreds med farvesammensætningen og tæppet strikkes i retstrik med striber på langs. Det færdige mål kommer til at ligge omkring 60x80cm. Det strikkes i ren uld (Highland wool 50g/100m) fra Peruvian.

Jeg savner sy-tiden og at skabe lækre kreationer, men det hjælper simpelthen ikke noget at presse mig selv, for det kommer der intet godt ud af. Så jeg slapper af og laver mest planlægning i hovedet, om hvad jeg forhåbentligt skal lave når barselstiden kommer. Når man som offentligt ansat går fra 2 mdr. før, så må man da kunne nå at lave noget. :-) Så jeg tæller dage til jeg skal på barsel mindt i maj...

4 kommentarer:

  1. Hvor lyder det spændende med et regnbuefarvet tæppe :-) det glæder jeg mig til at se færdigt. Men sikke da noget med den kvalme. Forhåbentlig går den over som du går på barsel. Synes selv at energien og generne er været når der er pres på på arbejde kombineret med familielivet. Jeg glæder mig også helt vildt til barslen. Så skal der blive mere tid til hygge med de store :-)

    SvarSlet
  2. Ja kvalmen er træls, men som du siger, så kommer det af arbejde og familielivets belastninger. Så satser stærkt på at det går væk når jeg starter barsel...:-)

    SvarSlet
  3. Åh, din stakkel. Håber det snart går over. Er også vild med farvesammensætningen i tæppet - glæder mig til at se det færdigt.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæde rmig også selv til at se tæppet færdigt og stribernes sammensætning.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...