mandag den 16. februar 2015

Tunesisk hækling

Som billedet antyder, så har jeg en del rester af bomuldsgarn - ikke fordi jeg selv har købt en masse, men fordi jeg har overtaget min mors lagerbeholdning. Så nu har jeg købt mig en hæklenål til tunesisk hækling eller hakning som nogle også kalder det og så mangler jeg blot en information...





Skal vi have en pige eller en dreng, for farverne bliver jo udvalgt herefter...:-) Heldigvis skal jeg ikke vente så længe, for i aften kl 19.30 skal vi til 20 ugers scanning og får her kønnet at vide :-D

Jeg er spændt på at komme igang med tæppet og særligt spændt på garnforbruget, men jeg har jo en del rester at tage af, så mon ikke nok det går.

12 kommentarer:

  1. Uhh hvor spændende. Blev det så en pige eller dreng?? Glæder mig til at se tæppet. Er du på Instagram??

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver en dreng, så indenfor det område er jeg rimeligt vant, så det skal nok blive godt...om ikke andet, så må nogle andres børn få glæde af pigefarverne hvis det ikke bliver her i huset :-)

      Slet
    2. Glemte lige....nej jeg er ikke på instagram....det har da været tillokkende, men er overbevist om at jeg så ikke vil få blogget, og det ønsker jeg faktisk ikke at det sker...

      Slet
  2. Jeg drømmer om at lære tunesisk hækling. Jeg synes det er SÅ flot. Jeg glæder mig til at se, hvad du finder på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tænker at prøve mig frem med nogle tutorials og se om det ikke lykkedes at lære det på den måde :-)

      Slet
  3. Jeg følger med i spænding.... :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. AAAAAH, ser lige oven for at det bliver en DRENG :-D Tillykke!

      Slet
  4. Jeg glæder mig til at se, hvordan de drengede farver forvandler sig fra garnnøgler til tæppe.

    SvarSlet
  5. Tillykke med lillebror der er på vej. Kh Maria (min-mors-mirakler)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...