tirsdag den 3. februar 2015

Ja så var jeg lige en tur i Stof og Stil

Jeg havde jo lovet mig selv, at jeg ikke måtte købe før jeg kendte kønnet på baby, men det skal da ikke afholde mig fra at købe til bettemanden samt kønsneutralt stof :-)





Billederne er lånt fra stof og stils hjemmeside og det er endnu ikke mig der har været igang med at sy t-shirts. Men planen er at stoffet skal blive til t-shirts, bluser eller shorts (hvad der nu er mest behov for). Så købte jeg også ensfarvet gråt jersey til natbukser til bettemanden + rester til babybukser. Jeg købte også en halv meter blød stretch denim til kønsneutrale babybukser. Det sidste stof er en lækker øko bomuldssatin, som skal laves til babysengelinned...igen ganske neutralt :-)

Jeg har haft lidt tid ved symaskinen, dvs. jeg har lavet noget så kedeligt som at sætte ny lynlås i min mands jakke og så har jeg færdiggjort bettemandens fastelavnskostume, men jeg håber at den kommende weekend kommer til at byde på mere sytid, når nu kræfterne ikke rigtigt et til det i hverdagen :-)

6 kommentarer:

  1. Spændende ... Er ret vild med mønsteret på det sidste billede

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er ret fint og dejligt blødt og lækkert at røre ved :-) Det findes også i sart rosa...

      Slet
  2. Lækre ting du der har fået hevet med hjem, ja jeg drømmer, men niks jeg MÅ ikke købe før 1. april.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha jeg drømmer også og har allerede mange projekter i støbeskeen, men hvilke materialer det ender med bliver afgjort af kønnet :-)

      Slet
  3. Det er et forfærdeligt sted - puha puha! Jeg er ikke sikker på vi vil vide kønnet, så jeg er virkelig på udkig efter kønsneutrale farver til at give "voksiposen" nyt betræk af. Det sidste billede er da en rigtig god kandidat til indeni posen. Udenpå bliver det vist noget denim. Så kan en mint tittekant binde det sammen. Jeg glæder mig til at se hvad du har i støbeskeen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkeligt også noget lækkert stof og smukt at se på. Men det lyder da som en god plan med voksibetrækket :-) Du kan tro jeg også glæder mig til at vise projekter frem, men der går nok lige noget tid :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...