onsdag den 21. januar 2015

En gave for længe siden

Sådan føles det i hvert fald, for det var en gave der blev kreeret før kvalmen og givet inden jeg vidste at jeg var gravid. Det er nattøj til min dejlige nevø, syet i det smukke panda jersey og sammen med sorte jerseybukser.






Det er allerede flittigt brugt og han er meget glad for det, så det er jo perfekt :-)

Symaskinerne har stået meget stille siden og de trænger til at komme igang igen, men energien om aftenen er endnu ikke til det, men snart håber jeg - jeg prøver i hvert fald at lægge op til at det snart skal ske :-)

4 kommentarer:

  1. Elsker det der pandastof, det er da næsten synd at det skal bruges som nattøj.

    SvarSlet
    Svar
    1. Elsker virkeligt også stoffet, men det var som om det aldrig blev brugt og så hellere få det brugt end at det lå i gemmerne...;-)

      Slet
  2. Super lækkert stof og sæt. Håber snart for dig at overskuddet kommer tilbage.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kommer stille og roligt....igår fik jeg faktisk klippet lidt stof og gjort klar til fastelavnskostume...så lidt sker der :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...