tirsdag den 6. januar 2015

Der har været så stille....

Mit sidste indlæg ligger tilbage i november, hvilket lige var i starten af graviditeten...inden den frygtelige kvalmen overtog hverdagen. Så de fleste af jer kan nok godt gætte hvad jeg har lavet i slutningen af november og det meste af december....INGENTING....eller i hert fald så lidt som muligt. Var flere dage sygemeldt fra arbejde pga. af kvalmen og da jeg vendte tilbage var det med blid opstart og mulighed for at trække mig tilbage og hvile mig. Ja jeg må bare understrege, at jeg har de sødeste og mest forstående kolleger/arbejdsplads.


Jeg har på ingen måder levet op til mit blognavn - jeg har nærmest ikke lavet noget kreativt, meget lidt indkøb/madlavning etc. som jeg plejer og venner/familie er sparsomt besøgt. Jeg har sovet mellem 10-12 timer i døgnet da det var værst, for at mindske kvalmen. Manden har desværre haft meget travlt på arbejdet, så vores hjem har lignet en slagmark og sønnike har flere dage til aftensmad fået rugbrød eller havregryn, da jeg ikke magtede andet.

Juleferien har været en velsginelse til at få indhentet alt det vi ikke havde nået og få lidt styr på hverdagen igen. Så nu er jeg ved at komme til mit sidste hængeparti, som er at skrive indlæg og komme igang med det kreative.

Vi var til scanning igår, hvor alt så godt ud og bettefisen har det godt - termin er sat til 7/7, dvs. 2 dage efter storebror...hmmm.

Så godt nytår til jer alle, tak for det forgangne år og nu kommer I til at se mere til mig igen :-)

18 kommentarer:

  1. Stort tillykke med graviditeten! Og velkommen tilbage igen. Jeg håber, du er ovre den værste kvalme nu. Godt nytår!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er heldigvis ved at være på det sidste med kvalmen....godt nytår til dig også :-)

      Slet
  2. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH TILLYKKE!!!! Nøj, hvor var det bare en DEJLIG nyhed at få øje på i min Blog-feed :-)))) Jeg har SÅDAN tænkt over, hvor du mon havde været henne grundet den lange tavshed på din blog - men vi har jo alle perioder, hvor der af den ene eller den anden grund ikke er tid/behov/overskud/etc. til at blogge.

    SKØNT at høre, at alt ser fint ud med den lille ny inde i mavsen - hvor er det dejligt :-)))))) Træls med kvalmen - yikes. Og ikke mindst den manglende energi...men heldigvis er rugbrød og havregrød ikke sådan at kimse af rent ernæringsmæssigt ;-)))) Håber at kvalmen er ved at være et overstået kapitel, og at du snart kommer lidt oven på mht. energien. KH og godt nytår til dig og dine - Lilly <3

    SvarSlet
    Svar
    1. PS. Tak for din varme kommentar 'hos mig' i forbindelse med min sygemelding :-) Det har jeg vist slet ikke fået sagt.

      Slet
    2. Ja det er dejligt energien er ved at være tilbage, så der er overskud til at lave mad og være kreativ :-) Det var da så lidt med kommentaren - det var da kun på sin plads.

      Slet
  3. Tillykke!! :D og godt at du igen er ovenpå :D

    SvarSlet
  4. tillykke.... så kommer vi til at ligge tæt på hinanden

    det med aftensmaden kender vi alt for godt her hjemme, gudskelov kan mine piger godt li begge dele og ser det ikk som noget skidt

    SvarSlet
    Svar
    1. Nøj hvor spændende...tillykke med det...ja så kan vi jo følges ad :-)

      Slet
  5. Tillykke - det bliver dejligt med familieforøgelsen!.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja vi glæder os også til at blive én mere...

      Slet
  6. Tillykke! Jeg kan godt huske, da jeg gik i seng kl. 19! hver aften i et par måneder - og ja, vores hjem lignede også Jerusalems ødelæggelse, da jeg var gravid. Nu er vores yngste 3 mdr (og ældste 3 1/2 år), og her roder stadig, men nu er det fordi jeg hellere vil sy, gå en tur, sove til middag og hente tidligt end gøre rent og rydde op :) Håber, at resten af graviditeten bliver mildere for dig, så du kan sy en masse skønne ting til "lille-ny".

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg håber bestemt også der bliver energi til syprojekter, men vil lige vente til vi får kønnet at vide :-)

      Slet
    2. Forståeligt!! Gul og hvid og brun og?? Ej, det er bare ikke et hit, hvis man ikke ved, hvad kønnet er :)

      Slet
  7. Ih, tillykke. Hvor dejligt og GODT at kvalmen er på vej retur;-)
    Kh Jonna

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker...ja kvalme lægger virkelig en dæmper på alt...

      Slet
  8. Stort tillykke... Og godt du er ved at være ovre den første hurdle

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...