onsdag den 1. oktober 2014

Så var jeg lige lidt til lagersalg hos Holly´s og begyndt på mit nye job idag

Jeg kan godt lide det mere enkle udtryk ved Holly's og så var jeg på jagt efter et bestemt design, så jeg tog lige et smut forbi. Det var nogle rimelige priser, men lidt svært at finde rundt i varerne, da de lå i en stor rodebunke de fleste steder, men sådan er det jo :)


Jeg købte 3 ensfarvede langærmet bluser til 50 kr, så er der lidt når han rykker op i næste størrelse.


Jeg var på jagt efter den petroleumsblå bluse i midten og fandt den i str. 122, så overvejer om den skal kogevaskes eller den blot skal vente....og så købte jeg ligeledes den grå, som også er langærmet. Undertrøjen syntes jeg var fin og den håber jeg passer til næste sommer :)

Hovedsageligt var der nattøj og det var der ikke brug for og så var der selvfølelig et størrer udvalg i de mindre størrelser, men sådan er det jo :)

Idag er jeg startet på mit nye job. Så den sidste tid på det gamle job har været med farvel morgenmad til kollegerne og afslutning af patientforløb, oprydning på kontoret og alt det andet der lige skal ordnes. Så idag mødte jeg ind til goddag morgenmad på mit nye arbejde og er så småt ved at blive installeret. Uh...jeg glæder mig over det faste job og nyder fremtidsudsigterne med det. Jeg får mere frit råderum på mit nye job og der bliver mere plads til nogle af de ting jeg godt kan lide....jeg må nok sige at livet er ret godt lige nu :)


6 kommentarer:

  1. Kære Anne

    Åh, det er jeg glad for at høre. Ses vi til kreatræf d. 19. oktober? Det håber jeg.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor ville jeg ønske at vi gjorde, men der er planlagt 2x30 års fødselsdag den weekend...så jeg kan desværre ikke komme....men håber da at I andre får en dejlig dag...(skrev hun let misundelig ;-) )

      Slet
    2. Skønne Anne. Vi må snart have en kreadag igen så:-);-)

      Slet
    3. Det ville da være dejligt :-)

      Slet
  2. Ih, Anne hvor lyder det dejligt med en god ny start:-)
    Kh Jonna

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkeligt også dejligt...sådan helt ind i sjælden dejligt :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...