onsdag den 8. oktober 2014

Så er der printet igen...

Sidste år lavede jeg lidt julepynt til mine kolleger inden jeg sagde farvel og tak på det arbejdssted. Men fik ikke rigtigt lavet til mig selv, da alle materialer næsten gik til dem. Så igen i år har jeg været igang med at printe og denne gang har jeg også printet i A3, så det bliver lidt sjovt....nu skal det bare lige skæres først :)

 
 
Det er selvfølgeligt lidt tidligt med julepynt, men det skal jo lige forberedes og der skal findes tid til det og så er det lige pludseligt december :)
 
 
Der er rigtigt travlt i denne uge og jeg glæder mig simpelthen sådan til næste uge, hvor jeg holder fri hele ugen og har efterårsferie :)

8 kommentarer:

  1. Ja, det er rigtigt lige om lidt er det december... Er spændt på at se dine kommende julekreationer! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror det bliver ret fedt med printet i A3, så jeg glæder mig faktisk også :-)

      Slet
  2. Me 2 uuuuuuh tæller så meget ned til fredag og FERIE:-):-):-)
    God ide at printe cool papir til julepynten. Must do;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det bliver dejligt...så kan det også være at der bliver lidt mere tid og overskud til det kreative :-)

      Slet
  3. Jeg glæder mig også til at se hvad du får lavet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der er jo lige en del forberedelse med at få skåret/klippet papiret ud og så skal der flettes stjerner :)

      Slet
  4. Det tegner til at blive noget så flot

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg bestemt også at det bliver :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...