søndag den 26. oktober 2014

Så er cardiganen endeligt færdig

Før sommer klippede jeg ud til en ny cardigan, da denne cardigan ikke passede i udformningen - den var for vid i halsåbningen, hvilket ikke passer til min lange smalle dreng. Så derfor tog jeg istedet pigemodellen og brugte den som grundmønster og overførte lommer fra oprindelig cardigan. Endnu engang er jeg ovenud tilfreds med sammensætningen af stof og syntes den er blevet rigtig fed.








Desværre er det bare sådan er selv mønsteret er for kort i længden til min lange dreng, men ellers passer den fint. Så den må han fætter vist arve og så må vi se om jeg skal igang med 3. version. Mønsteret er fra Ottobre 4/2013.

12 kommentarer:

  1. Den er bare super fin! Er vild med din stofsammensætning! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også selv ret tilfreds med sammensætningen - det er ikke så tit at jeg sammensætter 2 slags print...

      Slet
  2. Hvor er den sej! Farverne går rigtig godt sammen, og det er en super måde at få brugt rester på :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er rigtig fed måde at bruge rester og hvis man har mange af dem, tænker jeg også nemt man kan sætte noget fedt sammen :)

      Slet
  3. Hvor er den lækker - sådan én er jeg sikker på, min søn også ønsker sig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er sjov og relativt nem at sy, så det er bare at springe ud i det...:-)

      Slet
  4. Den er så flot. Fed sammensætning af stoffer :-) Ærgeligt at du må ud i en version 3!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er ærgeligt, men det giver selvfølgelig muligheden for endnu en fed version...men har lige nogle andre ting på tegnebrættet først, så nu må vi se :)

      Slet
  5. Jamen ja ja da, den er da bare så flot. Skøn sammensætning af farver.
    Kh Jonna

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...