mandag den 6. oktober 2014

En bestilling...og hverdagen...

Jeg har tidligere lavet bestillinger til både storebror og nu lillesøster, men denne gang var der også en sidebestilling med fra én fra mødregruppen. Så bestillingen lød på 14 savlesmække....hvis du selv får lyst til at lave dem, er der både mønster og vejledning her.




 
 
Jeg startede jo nyt arbejde 1 oktober og jeg er rigtig glad...dejligt sted, dejlige kolleger og en god start. Men det betyder selvfølgeligt også at der har været travlhed i hovedet med alle de nye detaljer og ting jeg skal lære. Der er også en masse praktiske gøremål der skal gå op i en højere enhed disse uger, så der er travlt på hjemmefronten, men på en god måde. Så er er lidt længere mellem indlæggene for tiden, men sådan er det jo nogle gange :)

6 kommentarer:

  1. Og så syede du lige FJORTEN savlesmække - respekt! Jeg er vidst startet i det små. Men min lille ny savler heldigvis ikke endnu :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Når man lige kommer ind i rytmen, så gr det faktisk ok hurtigt med at sy dem. En aften med fjernsynet tændt og klippe alle mønsterdele ud. sammensyning med overlocker og vendearbejdet foran fjernsynet. Tilsidst pyntestikning hele vejen rundt og også det der tager længst tid, da der skal skiftes tråde flere gange. Trykknapper i og vupti så er de færdige :)

      Slet
  2. På disse, har du da brugt jersey til begge sider?
    Kan se på vejledningen at du har brugt vådliggeunderlag til de andre :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja disse er syet med jersey på begge sider, da de mest skulle tage smågylp og ikke savl. Du kan også vælge at bruge frotte, isoli eller lignende som bagside...

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...