onsdag den 29. oktober 2014

Elefanthue til vinter

Heldigvis vokser børnene sig jo størrer med tiden, hvilket er en perfekt undskyldning til at få brugt de sidste rester til endnu en elefanthue til bettemanden. Dobbelttlags som sædvanligt og hvis du selv får lyst at lave en, er der her et link til en DIY med mønster til en magen til :-)




Der er mange indlæg for tiden med ting jeg har lavet af rester og det er fordi at jeg skal have ryddet lidt ud i mine rester. Jeg forsøger på at ære ret stringent med ikke at få opbygget et for stort lager, men istedet få brugt hele stoffet. Så elefanthuer, almindelige huer og boxershorts er perfekte til formålet her henover efteråret.

2 kommentarer:

  1. Hej Anne
    Sikke en flot superman hue!
    Den ville min søn elske!
    Hvilken størrelse har du lavet den i? Og hvordan har du skaleret mønstret op?
    Knus fra Matilde

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har lavet den i en størrelse der er en skalering størrer end den stiplede linie på mønsteret der er link til i DIY...og der kan du også se hvordan jeg skalerer mønsteret op (som vist med den stiplede linie på mønstreret)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...