tirsdag den 9. september 2014

Zpagetti tæppet er færdigt

Tæppet er her færdighæklet og har ligget et par nætter under pres....men syntes altid lige at tæppet skal have lov at sætte sig. I midten af det hele er den turkise stribe svær at lægge ned - måske fordi garnet bare var tykkere end det andet.




Men som du kan se, så skal der stå en stol ovenpå, så gør det ikke så meget at det bølger, for man ser det ikke. Det avr svært at få lov at tage billeder uden bettemanden på, så han kom også lige med under stolen :)

Jeg har fulgt opskriften i forhold til antal etc., men farvefordelingen er ikke sat i system, men mere efter hvordan jeg syntes det passede sammen.

Jeg er også begyndt på puf'en, men den får I at se en anden dag...:-)

2 kommentarer:

  1. Hvor er det et lækkert tæppe. Jeg vil gerne prøve kræfter med det mønster. Jeg elsker at du lader farverne være lidt "tilfældige" :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have....ja der er lidt mere gang i farverne end vist i bogen med opskriften....men deet var et ønske fra manden, så det blev efterkommet og så har jeg så bestemt at der skal være mere tilfældig fordeling af farverne.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...