onsdag den 17. september 2014

Var lige en tur i stof og stil

og der købte jeg blandt andet dette stof, som selvfølgelig skal laves til en kjole til undertegnede :)


Det går ikke helt så hurtigt i hjemmet for tiden, for tildels har jeg været syg og tildels foregår der en masse på arbejde med at afslutte patientforløb og ligenende, så jeg er træt når jeg kommer hjem. Jeg får lavet lidt kreativt og hæklet...men jeg får det ikke vist frem. Men jeg vil nu prøve at blive bedre til at få det vist frem - jeg skal jo bare lige have taget billederne :)

Jeg hentede min nye cykel i går og hvor er den lækker, så turen idag på arbejde MED cykelhjelm var en fryd :)

10 kommentarer:

  1. Jeg har to m. af det samme liggende - men kan nu ikke bestemme mig til hvad jeg skal sy - det må jo endelig ikke gå til spilde!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er fint stoffet og kan godt forstå du holder fast i det, men du skal nok finde noget godt at bruge det til :-)

      Slet
  2. Jeg bliver efterhånden mere og mere overbevist om jeg vist også skal anskaffe mig et par mtr. af det stof

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare med at få det købt...syntes det er rigtigt lækkert stof og dejligt tykt - lidt ala vinterjersey...

      Slet
  3. Sjovt, jeg var i stof og stil i går for at finde stof til en kjole til mig selv, og købte netop det samme. Glæder mig til at se hvad du finder på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er så lækkert at jeg overvejer at købe mere :-)

      Slet
  4. Det er super flot det stof, glæder mig til at se kjolen :) Og så vil jeg da lige sige tillykke med cyklen, det er bare det fedeste at få en ny god cykel... og mht. cykelhjelm, så ville jeg virkelig ønske at flere voksne ville vælge at have en på når de cykler!!!! Jeg cykler også med cykelhjelm, så velkommen i klubben ;)

    Mvh. Anja

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have...skal forsøge at være et stolt medlem af klubben, selvom jeg dog syntes det er lidt besværligt :)

      Slet
  5. Uh, det er så fint. Har en kjole fra HogM i lignende stof. Den er dejlig... Kunne være man også skulle sy noget selv i det;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er lækkert stof, så tænker da bare at du skal få fingre i det :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...