torsdag den 4. september 2014

Gode nyheder...

Jer der har fulgt med over længere tid ved at jeg ikke har været fastansat nogle steder, men haft vikariater og tidsbegrænsede ansættelser. Det kan godt være opslidende i længden at skrive ansøgning og ikke føle et fast tilholdssted. Men det har jeg nu....jeg har lige modtaget min bekræftelse på en fastansættelse i Århus ( i fin cykelafstand)...så nu hører jeg endelig til et sted. Jeg starter 1. oktober og glæder mig rigtigt meget.


Denne smukke buket fik jeg af min bror og hans kone (der selv har bundet buketten af smukke blomster fra haven), som tillykke med jobbet.

Så nu går den med overdragelse af patientforløb til mine kolleger og få ordnet alt papirarbejdet. Så der sker ikke helt så mange ting på den kreative front, for jeg er træt om aftenen og får derfor ikke syet. Men det skal nu nok komme, for jeg har købt stof til nyt tøj...man skal jo have lidt nyt når man starter nyt arbejde.

7 kommentarer:

  1. Stort tillykke, det er dejlig for dig.

    SvarSlet
  2. Ej, hvor er det dejligt. Tillykke tillykke tillykke:-)

    SvarSlet
  3. Stort tillykke, hvor er det dejligt for dig! Ja, det betyder så meget at høre til et sted!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...