søndag den 7. september 2014

En mønster skulle afprøves...

Jeg skulle afprøve et mønster på bukser fra Onion nr. 4026 Chino-berberbuks, så nu hvor Stof og Stil havde fået deres vintervarer hjem, så måtte jeg jo lige en tur der forbi. Det blev til noget meget smukt jerseystof og buskerne sidder rigtigt fint på mig....men hvad tænker du om udseende på bukserne?









Normalt når jeg tænker jerseybukser, så er det mere til hjemmebrug og slap-af bukser. Men den seneste mode viser jo at isoli, jersey og lignende stoffer bruges til hverdagsbrug og også high-end mærkerne har nogle. Så tænker du hjemmebrug eller nogle jeg kan gå på arbejde med? (jeg er psykolog og vælger derfor ofte at være lidt pænere klædt på end blot cowboybukser). Hvis stoffet havde været fast og med dette tryk ville jeg ikke betænke mig med at tage dem på på arbejde, men fordi det er jersey, så er det lidt sværere for mig at bedømme....hvad siger du?

4 kommentarer:

  1. Det er rigtig fint men tror ikk jeg ville sige det var til arbejdet når du selv beskriver dit tøjvalg som pænere end cowboy bukser. De kan sagtens bruges i hverdagen og så sidder de rigtig fint på dig :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have og ja det hælder jo nok også mest til, men nogle gange skal man jo prøve at komme ud af sin comfort zone :-)

      Slet
  2. De er rigtig fine. Jeg har selv brugt mønsteret et par gange, men kun i fast stof. Jeg har overvejet jersey, men har det meget lige så dig (bortset fra jeg pt går hjemme, og derfor kan se ud som jeg vil), kan man virkelig have "joggingbukser" på ude i den virkelig verden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Efter første gennemsyning syntes jeg også at mønsteret er godt...så skal nok finde noget fast stof jeg vil lave dem i ;-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...