søndag den 10. august 2014

Nyt kamera...

Den første bloggertid havde jeg bare et pocket kamera at tage billeder med og det var ikke optimalt, men der var ikke lige penge til et spejlrefleks, som vi gerne ville have. Efter at min far døde for over et år siden har der ikke være brug af hans kamera, så min mor syntes at det var bedre anvendt hos os. Så vi har det lidt på prøve, men regner da med at det skal være vores.



At kunne tage meget detaljerede billeder har længe været en drøm og nu kan det lade sig gøre. Og så er det bare så meget bedre til at vise de reelle farer på stoffet jeg tager billeder af og ikke forvrænger farverne :)

Jeg har haft kameraet siden det tidlige forår, har blot ikke lavet et indlæg om det :)

Weekenden er ved at være slut og den er som altid gået alt for stærkt. Jeg skal lige have sendt en ansøgning afsted og nøj hvor det hænger mig ud af halsen, så håber ikke det skinner igennem ansøgningen. Håber I alle derude har haft en dejlig weekend - her har den været lige som den skulle, dog alt for kort :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...