fredag den 4. juli 2014

Farlig frugthaj til børnehaven og superman t-shirt til at fejre 3 års fødselsdag

Idag skulle lillemanden fejre fødselsdag i børnehaven, så der skulle deles frugt ud og så skulle han selvfølgelig have sin nye superman t-shirt på :)




 Jeg sad for nogle dage siden og lavede indkøbsseddel til denne weekend, for børnehaven skulle have frugt idag, min familie kommer til grillede burgere i aften (vi er 16 mand høj) og imorgen kommer svigerfamilien til brunch (vi er 10 styks). Så det blev en ret stor og omfattende indkøbsseddel, så enten med at tage fri idag fra arbejde...og nøj hvor er jeg glad for den beslutning. Jeg har i ro og mag været i børnehaven med bettemanden og delt frugt ud. Har været ude at købe uden at skulle skynde mig. Så er der snart ved at være klar til maden skal forberedes....solen skinner og det er en skøn dag. Jeg siger det lige igen...hvor er jeg glad for at jeg valgte at holde fri idag :) Det bliver en skøn weekend...god weekend til jer alle :)



9 kommentarer:

  1. Skøn supermand + t-shirt ;-) Og hvor er det en fin frugt-haj.
    Ja, der er en del planlægning med fødselsdage - de næste tre dage står også på fødselsdag for Magnus med familie i morgen, venner+forældre til spisning søndag og mandag + kage med i BH mandag ...

    Travl, men skøn weekend skal det nok blive - også til jer :-)
    Bedste tanker herfra*

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker...ja der en del planlægning, men det er det hele værd :-) God weekend til jer også...det lyder også til at blive en dejlig en ;-)

      Slet
  2. Flot t-shirt! Hvor har du mon gaflet det stof?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har købt det ved stofgiganten, men det kan også fås ved stofdepotet :-)

      Slet
  3. Nåede lige at tænke at det ikke kunne passe at han allerede bliver 3!!! Synes ikke det er længe siden du syede babytøj til ham - og nu er det store-drenge-tøj. Mine drenge er vilde med deres superhektebluser ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. ...og tillykke med ham, det glemte jeg helt ;o)

      Slet
    2. Ja det er ikke for ingenting at man siger at tiden flyver afsted :-) Men ja det føles næsten også som om at det var i sidste uge at jeg syede babytøj ;-)

      Slet
  4. Godt du fik truffet dén vigtige beslutning - det er altså nogle gange det, der skal til! Håber I får en vidunderlig weekend - og hvor er det en fin t-shirt, dejlig model (tillykke med ham) og sikke en fantastisk frugthaj! :-)

    SvarSlet
  5. Tillykke med ham og sikke en fin bluse den er jeg vild med... Det der med frugt dyr det må jeg altså også prøve en dag, den haj er da bare fantastisk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...