tirsdag den 17. juni 2014

Shorts skal der til i varmen

Der bliver brugt rester af stof herhjemme til at lave sommergarderoben :) Senest er dette stof blevet til en t-shirt og nu shorts - og så er der ikke mere :)

Mønsteret er Ottobre 1/2012 - bukser der er blevet kortet af. Jeg har lavet dem i flere sæsoner nu og de er perfekte :)


Den meget observante læser vil kunne se at der er en mindre fejl på shortsene....elastikken er ikke ligeligt fordelt rundt og derfor rynker den meget i den ene side og ikke i den anden side. Jeg gad simpelthen ikke til at lave det om og de passer jo stadig fint, de ser bare ikke helt sådan ud som planlagt. Så de er blevet nogle shorts der ligger som ekstra tøj i vuggestuen ;)


16 kommentarer:

  1. Det er altid skønt med ekstra tøj. Jeg bruger også altid det tøj der liiige bliver lidt anderledes end jeg havde tænkt som ekstra tøj i vuggestue & børnehave... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er genialt...det kan alligevel bruges, men det er ok de ikke bliver brugt så ofte :)

      Slet
  2. De ser meget behagelige ud og jeg er vild med stoffet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er nemlig også dejlig behagelige og bløde...lige til at lave spilopper i :)

      Slet
  3. Ærgerligt med elastikken. Men sikke nogle fine shorts. Hvor er stoffet fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja sådan går det nogle gange når man ikke lige er omhyggelig ;) Stoffet er købt ved kludemanden i Harlev, men jeg ahr også set det i stof 2000

      Slet
  4. Svar
    1. Er også selv rimeligt tilfreds ;)

      Slet
  5. Jeg synes de er smarte. Kan være det er et mønster jeg skal skaffe mig:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er selv utroligt glad for mønsteret, så gør det ;)

      Slet
  6. lækre shorts :-) og de andre sager i de tidligere indlæg du har lavet er også bare så lækre... lillepigekjolen er da bare super sød:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker...kjolen er også én af mine favoritkreationer for tiden :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...