tirsdag den 3. juni 2014

Rester til små leggins

Der var lidt rester tilbage af noget lækkert blødt stof, som jeg tænkte kunne bruges til nogle neutrale leggings til en lille lækker baby engang. Grunden til at jeg skriver engang, er fordi de endnu ikke har nogen ejer i sigte. Nogle gange så skal jeg bare have brugt det sidste stof og så må vi se om der engang bliver en modtager af dem.




Mønsteret er fra Ottobre 1/2012 str 74.Jeg elsker dette mønster fordi de sidder simpelthen bare så godt på nogle små blenumser og de er dejligt nemme at sy.

6 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine. Jeg tror jeg må have fat på det blad ;-) (tak for referencen)

    SvarSlet
    Svar
    1. Syntes også selv at de er gode og enkle :) Kan selv godt lide reference, så jeg forsøge at huske det på alle mine indlæg, så det er nemmere for læseren at tjekke ud :)

      Slet
  2. Super med brug af rester, det forsøger jeg også ofte :)
    Fine små leggins :)
    KH Micha

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker...ja det er så tilfredsstillende at bruge hele stoffet :-)

      Slet
  3. Hvor fine. Det mønster har jeg også noteret mig dengang bladet kom ud. Vil bruge det til vores lille september baby :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og ja spring endelig om bord i mønsteret...jeg har selv været rigtig glad for det :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...