torsdag den 15. maj 2014

Stofkøb til gave

Vi skal inden så længe til barnedåb, hvor lillemusen selvfølgelig skal have en hjemmesyet gave, så der er købt stof gennem stofdepotet. Det er en tynd og lækker kvalitet med rigtigt fedt farvetryk. Men mere om det senere...nu må I blot mæske jer i denne teaser...


Det er fantastisk at solen skinner idag og varmer lidt efter de kolde dage med regn. Jeg er den seneste tid så småt begyndt at sy igen og energien vender langsomt tilbage. Jeg slapper af og lader op...og det virker. Uroen og tankerne træder mere i baggrunden og kun indimellem dukker op...og det er rigtigt rart. Foran os er en weekend med flere gøremål og det er lidt en tester for mig at se hvor meget jeg kan, men lige nu glæder jeg mig bare :)

God Store bededags ferie til jer alle :)

2 kommentarer:

  1. Dejligt at læse at du er ved at finde energien igen og har lyst til krea igen :-) Glæder mig til at se hvad dit fine stof bliver til :-) Sender dig alle de positive tanker jeg kan :-) kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kommer lige så stille tilbage :) og tak for de positive tanker...

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...