lørdag den 31. maj 2014

Endnu en t-shirt har set dagens lys og FERIE

Denne gang i blød og dejligt tynd jersey fra Kludemanden i Harlev...




Ja det er lidt vildt at sønnike er på vej i str. 110 og har stadig ikke er blevet 3 år, men han er så lang i overkroppen, så det er nødvendigt.

Manden og jeg har haft "fri" torsdag-lørdag, da mine svigerforældre har haft bettemanden på miniferie. Og hvor er det bare fantastisk at vi kan sende ham afsted med dem og han bare vinker farvel og er glad for at køre i "farfars bil". Og vi har nydt tiden - ikke lavet det helt vilde...været lidt i haven, købt nogle ting og været ude og spise. Det er balsam for min sjæl (ikke at bettemanden er væk, men mere roen og muligheden for at gøre lige det man har lyst til og tiden til det).
Svigerforældrene kommer idag og griller, som afslutning på miniferien og resten af weekenden står ligeledes på "lav det du har lyst til og slap af".

10 kommentarer:

  1. Ej det lyder så dejligt. Vi har også haft to dage uden afkom og selvom vi ikke nåede så meget, så nåede vi ud og spise og i IKEA. Det giver lige lidt ekstra energi. Synes det er en meget fin t shirt til en meget lang dreng :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder lidt som os, her var det dog Bilka og ud og spise :-) Ja det er en lang dreng, men så er det bare dejligt at mor syr, så tøjet passer ;-)

      Slet
  2. Smart t-shirt. Er vild med stoffet. Lyder som en lang dreng. Jeg syer str 98 til min Prinsesse på 2 1/2 :-)
    Dejligt med tid til hinanden. Det er rart i en travl hverdag

    SvarSlet
    Svar
    1. Han er 100cm høj, men med lang overkrop og korte ben, så er det bare dejligt at man kan lave tøjet som man vil :-) Og ja det giver mere overskud til hverdagen når man indimellem har lidt fri :-)

      Slet
  3. Hej
    Det er sundt for ungerne at være lidt hjemmefra engang imellem ..og hvem kan ikke huske hyggen og tiden bedsteforældrene altid havde .. jeg kan ihvertfald
    Og bare det med voksentid hvor man ikke hele tiden lige skal have øje med hvad ungerne laver, det lader virkelig batterierne op . . og gensynsglæden når ungerne vender hjem igen, den er skøn !

    Venlig hilsen
    Anita

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig, har dog aldrig selv haft fornøjelsen med bedsteforældre, så det skal nydes at muligheden er der...og det var en glad dreng, der kom hjem :-)

      Slet
  4. Hvor er den fin - og jeg kan fuldstændig tilslutte mig dine tanker omkring "fri"dagene. Vi har også haft "fri" fra den ældste pige, der både har været på koloni med børnehaven og dyrskue med farmor og farfar inkl. overnatning. Det er på en måde også miniferie for os forældre. Og ja, selvfølgelig savner vi ungerne, når de er væk :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyder dejligt og ja det er dejligt at savne...tror endda næsten at det er sundt ;-)

      Slet
  5. For resten - kan du rigtig godt lide stjerner? Jeg synes, der er stjerner på rigtig mange af dine fine ting :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan godt lide stjerner...de er nogle gange det sikre valg som er flot for sig selv og sammen med andet stof. Tror måske 1/3 del af mit stof har været med stjerner...men jeg kan godt se på min header at der er stjerner på alle billederne ;-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...