søndag den 11. maj 2014

En bestilling til en lille ny...

Jeg har tidligere lavet denne jakke til familiens dreng, men da han snart får sig en lille søster eller lillebror, så løb der er forespørgsel ind. Om jeg kunne lave noget lignende jakken, men som en heldragt og det kom der denne sag ud af:






Mønsteret er fra Ottobre 4/2012 og stoffet er fra Stofdepotet.

Jeg er selv super tilfreds og tror jeg har fundet et mønster jeg selv vil bruge når der forhåbentligt engang kommer en lillebror eller lillesøster her i huset.

Jeg har lavet en Jørgen Clevin, for denne dragt var færdig for over en mdr siden, men alt har været gået i stå, men er da heldigvis langsomt på vej igang igen ;-)

14 kommentarer:

  1. Den er super flot. Og er vild med både stof og farvesammensætning - den skal nok gøre lykke!

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak...farvesammensætningen er købers ønske, men det gør den bestemt ikke mindre flot :-)

      Slet
  2. Ååååh den er fin. Virkelig flot stof!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er et super fint mønster og lækkert stof ;-)

      Slet
  3. Hvor er den lækker. Neutral og alligevel top-moderne!

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker...syntes også selv den er fin uden at være alt for prangende ;-)

      Slet
  4. Svar
    1. Helt enig...ville også gerne selv sy flere , men jeg mangler lige en baby at putte i den. ;-)

      Slet
  5. Hold da op hvor er den flot... den tror jeg virkelig dine venner bliver glade for :)

    Mvh. Anja N

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker...den er nemlig så fin ;-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...