mandag den 24. marts 2014

Kjole til mig selv

Vi var i weekenden til barselsbesøg/fødselsdag og der skulle min nye kjole lige luftes lidt :-)
Den er syet i den blødeste tynde isoli købt i citystoffer. Jeg syntes selv jeg var så smart da jeg klippede ud, at jeg sørgede for at der lige kunne blive til et par shorts til bettemanden. Men dem skal jeg nok vise senere.





Kjolen er lavet efter samme model som jeg lavede en sort bluse efter i ego month. Der er godt plads under armene og så er den blot forlænget til en kjole :-)

8 kommentarer:

  1. Cool Anne og med high/low. I like.

    SvarSlet
  2. Jeg er altså vild med den model. Tror også den kunne bruges på min runde krop :) Hvor har du mønsteret fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har købt en oversize/flagermuseærmer t-shirt og tegnet af efter den og så blot forlænget mønsteret til en kjole. Det kunne du måske prøve?

      Slet
    2. Tak, det må jeg prøve en gang.

      Slet
  3. Hvor er den bare blevet flot og i er et smukt par :-)

    SvarSlet
  4. Den er da SÅ lækker - fedt mønster. Tror jeg må eje en magen til hvis jeg har nok stof:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...