søndag den 16. februar 2014

Ego Month: En gammel kending

Jeg har brugt dette mønster før og jeg er meget glad for det. Her og her kan du se de andre versioner. Jeg syntes at stoffet var perfekt til kjolens udformning og jeg er meget glad for den. De fleste dage har jeg ikke noget udover, men hvis det er for koldt, så er kjolen stadig lækker med en cardigan til.


Et absolut plus ved kjolen er, at den er god til at skjule eventuelle fedtdepoter på maven og den er super behagelig at have på.

Jeg lovede jo billeder af mine kreationer her i weekenden, men jeg må nok sande at det ikke endte således, for fredag cyklede jeg febersyg med kvalme hjem fra arbejde og glædede mig over at svigerfamilien havde bettemanden, så ham skulle jeg ikke bekymre mig om. Så hele fredag foregik ud og ind af søvnen i sengen. Lørdag foregik det meste også i sengen og med fokus på at få maven igang igen, de feberen var væk. Og idag har været mestendels ovenpå og først her til aften melder trætheden sig. Men weekenden er allerede slut og imorgen er det hverdag igen....så jeg må se om jeg kan fange lidt dagslys en dag i løbet af ugen efter arbejde :)

6 kommentarer:

  1. Super fin!! Det ser ud som om at stoffet er helt perfekt til den model.

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes...er også selv godt tilfreds :)

      Slet
  2. Skøn kjole. Tror jeg kunne lokkes i en kjole, hvis jeg havde en i den facon. Øv...syg er træls. Håber du hurtigt bliver frisk igen. God bedring

    SvarSlet
    Svar
    1. Blev frisk op ad dagen lørdag og endnu bedre op ad søndagen. Så kunne da godt bruge lidt mere weekend inden ugen starter igen, men den gik desværre ikke ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...