onsdag den 22. januar 2014

stofkøb, stofkøb, stofkøb...UPS

Så har jeg været igang med det helt store stofkøb igennem december...


Det stribede var til 2 huer min svigerinde bestilte til julegave. Dråberne og elefanterne blev brugt til savlsmække bestilt af mine kolleger. Det brune/gule bliver til en barselsgave i slutningen af februar og det røde stof var egentligt forkert stof de havde sendt, men fik således rabat på det istedet for at sende til tilbage. Stoffet er købt her og det har et fantastisk udvalg, så pas på :)

Militærstoffet bliver til barselsgave samt noget til sønnike. Det røde og grå bestilte jeg med fordi det var så billigt. Det mørkegrå er uldjersey, som blev brugt til tubehalstørklæde til min niece, lange underbukser og en tubehals til sønnike. Det er alt sammen købt her.


Jeg var en tur hus kludemanden i Herlev for at købe stjernerne til savlsmække og så købte jeg lige det blå stof med (lidt tidligt, men det skal blive til en fars dags gave).


Så var jeg en tur i Stof og Stil for at købe nedenstående stof og købte lige ovenstående med i samme omgang. Militærprintet er til en kjole og det sort/brune er til et par bukser. Alle de nedenstående stoffer er til leggings til min niece og hun var selvfølgelig med selv og vælge.


Det var vist også nok stof i denne omgang :)

15 kommentarer:

  1. Hold da op Anne, det er jo helt vildt. Det røde på billede 1 kunne jeg sagtens se en kjole i til mig selv, lækker farve :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved det godt...men det skal dog siges, at flere af stofferne er der købt under 1 meter af, så det ser mere voldsomt ud end det er. Jeg overvejer også pt. hvad det røde stof skal bruges til...måske en barselsgave :)

      Slet
  2. Mange lækre stofkøb :-) Det er aldrig så slemt at købe en masse når der er planer med det meste :-) Glæder mig til at se alle dine resultater :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er skam planer emd det meste og noget er det er allerede udført, men mangler blot at blive vist frem...så I skal nok blive spammet af kreationer :)

      Slet
  3. Sikke en masse dejlige køb. Mums!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det syntes jeg også selv...de er kommet løbende som projekterne opstod.

      Slet
  4. Ih, sikke nogle lækre stoffer! Er spændt på at se hvad de skal bruges til i den kommende tid... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der skal nok komme en masse ting...det er jo den sjove del, at se stoffet blive til noget...

      Slet
  5. Svar
    1. Men mest på stoffet og ikke penge der er røget afsted ;)

      Slet
  6. Ej det er lækkert :-) hvad er det for en kludemand i Herlev? Bare hvis man skulle komme forbi :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Beklager jeg har skrevet forkert...det er Kludemanden i Harlev, ikke så langt fra Århus...søge på det, de har en fb side :)

      Slet
    2. Øv, håbede også på det var i Herlev (og sidder pt i toget hjem fra Århus..), nå må håbe jeg har tid til lidt shopping, næste gang jeg skal til Århus :) kh Pia

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...