fredag den 24. januar 2014

Så er det købt lidt nyt...

Jeg har været lidt på januarudsalg, fordi sønnike ikke har sko han kan passe (puha dårlige forældre ;)) og fordi mine elskede langskaftede støvler er gået i stykker efter 4 år (hvilket jeg syntes er meget fair, men man vil jo altid gerne at de varer evigt). Så jeg har været på udsalg i ecco og fandt ikke langskaftede støvler, men tænkte istedet, at jeg skulle prøve mig med støvletter.



Jeg har en helt bestemt mening om hvad jeg kan lide og ikke kan lide, så det betyder også at jeg skulle forny lidt på garderoben til støvletterne. Fandt nogle superfede bukser på agersalg på Trøjborg og de sidder helt perfekt (lidt svært at tage billeder af mig selv uden spejl). Så er det bare at jeg er kommet i tvivl...


Jeg kan bedst lide at bukserne går udover støvletten fordi der er vidde i, men har set i modebilledet, at mange putter dem indeni - er det mig der er gammeldags eller håbløst umoderene eller hvad?

4 kommentarer:

  1. Skønne sko og fede bukser! Jeg synes, du kan gøre begge dele. Jeg har både bukser inden i og ud over støvletterne. I øvrigt foretrækker jeg også langskaftede støvler, men jeg var også for sent ude i denne omgang, så jeg må "nøjes" med støvletter. Sønnens sko ser også rigtig gode ud. Hav en dejlig dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker...er også selv godt tilfreds med købet og har vænnet mig lidt til de kortere støvler - tror især jeg bliver glad når foråret kommer og det vil være for varmt med lange støvler :)

      Slet
  2. jeg er bare megabesværlig når det drejer sig om fodtøj så kender kun alt for godt til hvad du mener... jeg gruer for den dag, mine dr.martens står af.. de har efterhånden holdt i nok 5 år.. dem håber jeg virkelig varer for evigt..

    søde støvletter og bukserne er et klart hit til de smarte støvler...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kan nogle gange være svært at få nyt af det man er så glad for ;-) Syntes også selv at bukserne var et hit :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...