fredag den 27. december 2013

Lidt på bestilling på en mærkelig måde og glædelig jul

Min kollega på mit nu tidligere arbejde kom en dag og fortalte at hun havde fået ønskesedler fra familie og her var der et link til et eksempel på nogle savlsmække, der blev ønsket. Hun blev meget overrasket da hun fulgte linket og fandt et billede af mig...hendes kollega, som hun ikke anede havde en blog. Så det kunne selvfølgelig ikke være anderledes end at ønsket skulle opfyldes og af den oprindelige blogger, nemlig mig ;-) Så her er 3 fine pigesmække min kollega fik i hånden kort før jul. Da jeg afleverede dem så min chef dem og bestilte lige 3 til en barselsgave. Så efter weekenden blev næste hold afleveret...nogle gange kommer de sjoveste situationer ud af at Danmark er et lille land :-)


















Jeg slapper max af med familien og nyder juleferien. Jeg lader op til at starte på nyt arbejde og har mange nye projekter i støbeskeen, samt en masse jeg ikke har vist endnu. Håber I nyder juleferien og lader op.

11 kommentarer:

  1. De er virkelig fine og gode til gaver. Hvad har du på bagsiden og hvor mon du har fundet mønsteret. Jeg kunne godt bruge en stak til mine dagplejebørn, så jeg må hellere igang med at sy nogle.

    Kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Mønsteret har jeg lagt op på indlægget, du kan finde under DIY. Bagsiden er enten vådliggerlagen eller isoli alt efter hvor storsavlende barnet er ;-)

      Slet
  2. Ej hvor pudsigt :0)

    De er blevet super lækre

    SvarSlet
  3. De er altså også bare super flotte :)

    SvarSlet
  4. Super fine. Og sjovt at det så lige var dig ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og ja det er et sjovt sammentræf :-)

      Slet
  5. Ja, det er en lille verden vi lever i...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...