tirsdag den 17. december 2013

En ny vendbar hue, når der ikke er leg på programmet

Bettemanden plejer både at have alm. huer og elefanthuer. Og han plejer også at have dem begge i en tynd (enkeltlags) udgave og en tykkere der kan vendes. Så de sidste rester af det lækre stof fra Hamburger liebe blev til en hue. Mønsteret er mit eget.



Juletravlheden gør at jeg nogle gange har følelsen af at halse lidt bagefter. Ikke på en negativ måde, men mere fordi jeg gerne vil nå det hele. Man får jo ikke flere timer i døgnet i december, så derfor må der også slækkes lidt på andre krav. Underligt nok blev det i år julepyntningen i hjemmet. Vi har godt nok meget lidt pynt fremme (det der er fremme er købt eller fået i år). Jeg har affundet mig med det og glæder mig over at jeg ikke skal pille en masse pynt ned igen efter jul. Men jeg glæder mig nu til fredag, når det officielt bliver juleferie :)

3 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig også sådan til juleferien sådan rigtig går gang! Er vild med stoffet på huen! :-)

    SvarSlet
  2. Ja det bliver dejligt...det er også blandt mit yndlingsstof :-)

    SvarSlet
  3. Sikke en fin hue. Har længe ledt efter et mønster til en sådan hue. Har du lavet en DIY på den - kan jo se at det er dit eget mønster...
    Mvh. Helle With

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...