fredag den 13. december 2013

En ny elefanthue til bettemanden, så er der lidt at skifte imellem

Jeg er ved at tømme ud af lageret og kunne få en lækker elefanthue ud af det lækre stof fra Hamburger Liebe og selvfølgelig vendbar med orange rib og lys petroleum blå jersey indvendigt.
Mønsteret er mit eget og du kan finde det lige her, hvor der også er mønster samt vejledning til hvorledes der kan forstørres. 



Idag bliver det weekend og jeg suser direkte afsted fra arbejde over til pasning af mine nevøer og niecer...4 stk. Så kan deres mor komme til velfortjent julefrokost med arbejdet. Hos os står den på fredagshygge og julekalender :) God fredag derude...


2 kommentarer:

  1. Din friske kvinde...

    Lige for tiden kan jeg knap nok overskue at lave aftensmad... Man når hurtigt at glemme HVOR meget sådan nogle babyer er i ens arme den første tid ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror bestemt heller ikke at jeg ville være ligeså frisk med en baby på armen ;-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...