mandag den 30. december 2013

En lækker bluse til en lækker dreng, 30 år og nytår

Endnu en gave er produceret til min nevø i julegave og den faldt i forældrenes smag. Stoffet er fra den sidste jakke jeg syede til Anton, hvor der blev stof nok tilovers til dette projekt og et lille et mere.


















Jeg har idag haft fødselsdag...hele 30 år ;-) Det har været en roligt dag med morgenkaffes hvor min mor kom. Manden har været på indkøb mens bettemanden og jeg har leget med hans julegaver. Han dejsede omkuld kort efter aftensmad og nu slapper vi af foran fjernsynet. Imorgen kommer 2 holder venner og så er det nytårsaften...utroligt så hurtig tiden går når man har det godt. Godt nytår til jer alle og pas jer selv :-)

13 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen - Anne! Skønt vejr, du har sørget for ;o).

    Flot bluse - og lækkert stof! Rigtig godt nytår...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det og ja det var da vist godt vejr ;-) Je det er simpelthen så lækkert noget stof og godt nytår til dig også...

      Slet
  2. tillykke med fødselsdagen :-) lyder som en dejlig dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det var det bestemt også ;-)

      Slet
  3. Tillykke, søde Anne! Håber du kommer godt ind i det nye år.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det og jeg kom godt ind i det nye år :-)

      Slet
  4. Et forsinket tillykke her fra, jeg tager de 30 til april.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have...og det gør bestemt ikke ondt at blive 30, så du kan godt glæde dig :-)

      Slet
    2. nej jeg håber på ar kunne tilbringe den i London hvis jeg kan få fri, hvilket jeg desværre tvivler en del på

      Slet
  5. Forsinket omend HJERTELIGT tillykke!!! :-) Og godt nytår til dig og dine - lækkert stof, lækker bluse :-) KH L

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak...forsinket er bestemt ikke for sent ;-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...