lørdag den 4. januar 2014

En lille gåtur senere..

Vi nød 1. januar og slappede af i huset, men allerede 2. Januar begyndte jeg på nyt arbejde. Så tidligt morgen listede jeg mig ud, mens mændene i mit liv sov videre. Det er altid hårdt at starte nyt arbejde, men jeg har en god fornemmelse og havde i forvejen noget viden, så er ikke blevet helt tæppebombet med ny info. Nu skal der indføres lidt rutiner med hente/bringe, men jeg glæder mig til at komme igang.

En dejlig weekend aktivitet tæt på os er i den lokale fritidsklub hvor der er dyr man kan fodre. Især kaninerne og gederne er populære at fodre, men fuglevolieren er også spændende at kigge på. En dejlig gåtur og frisk luft er godt for store og små.












I juleferien savnede jeg mine symaskiner, for vi var meget lidt hjemme, men har fået syet lidt idag...jeg har så mange ting jeg skal vise jer, både nyt stof og færdige kreationer og opsummering og...og...jeg må vist hellere komme igang

2 kommentarer:

  1. tillykke med nyt job, og ja det er lidt hårdt at starte op allerede den 2. januar her var det ungerne der skulle starte i ny skole den dag, men de var friske af bare spænding så det gik strålende :-)

    ser frem til at se hvad du har fundet på :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og ja jeg glæder mig også til at vise det frem :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...