mandag den 9. december 2013

Baby Month: Ballonbukser i fløjl

Disse bukser hørte egentligt til i sidste måned, men så kom der lige et par småting på tværs og jeg kunne først aflevere bukserne til min nevø i lørdags og jeg syntes helst man (hans mor) selv skal se tøjet IRL inden, fremfor hun kunne se det på min blog. Min kære nevø manglede bukser, så her er der 2 par nye til ham. Begge er i str. 86/92. Fløjlstoffet er købt hos stof og stuff, hvor de havde et ret godt udvalg og ikke kun babyfløjl. Rib er købt i Stof og Stil.

I syningen ved lommerne og sammensyningen i siden er der lavet en form for tittebånd, bare lavet med ribstof istedet.







4 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine bukser! Det er en heldig nevø du har! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have...eller også er det mig der er heldig fordi jeg får lov til at sy til mange flere end min egen søn :)

      Slet
  2. Ej, hvor er de blevet fine - superskønt med kontrastudtrykket og total luksus at få to par fine bukser :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak...lidt luksus skal der være :) Det er jo næsten jul...

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...